بازدید مدیر ستاد مساجد استان ایلام، از طرح اوقات فراغت کانون "شهدای بانقلان"
بازديد مدير ستاد مساجد استان ايلام، از طرح اوقات فراغت کانون "شهداي بانقلان"

بازدید مدیر ستاد مساجد استان ایلام، از طرح اوقات فراغت کانون "شهدای بانقلان"

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور، از اجراي طرح اوقات فراغت"مسجد کانون نشاط"، کانون فرهنگي هنري"شهداي بانقلان" شهر ايلام، بازديد نمود.
شناسه خبر : 49897 تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور در این بازدید که عصر سه شنبه (سوم مرداد )، انجام گرفت از روند برگزاری کلاس های مختلف فرهنگی هنری ورزشی و قرآنی کانون فرهنگی هنری"شهدای بانقلان"، بازدید نمود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، در جمع اعضای کودک و نوجوانان این کانون، حضور این قشر در مساجد را مایه خیر و برکت دانست و ا ز آنان به عنوان آینده سازان این نظام یاد کرد که می توانند با رشد و پرورش  استعداد های خود در پاک ترین مکان ها یعنی مساجد آینده این نظام را بیمه کنند .

 

وی، همچنین از اعضای این کانون خواست تا برای جذب همکلاسی های خود به مسجد کمک کنند و آنها را با فضای مسجد آشنا کنند .

 

همچنین مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای بانقلان، در این برنامه به برگزاری کلاس های مختلف در این کانون اشاره کرد و افزود : بیش از 200 نفر از کودکان و نوجوان روستای بانقلان از برنامه های اوقات فراغت کانون استفاده می کنند .

 

محمد یوسفی، کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن، قصه های قرآنی برای کودکان، نقاشی، کامپیوتر، فوتبال دستی، و سایر کلاس های ورزشی از جمله کلاس های اوقات فراغت کانون  بیان کرد .

 

وی، برنامه ریزی در جهت استفاده حداکثری از ظرفیت قشر کودک و نوجوان در برنامه های کانون از مهمترین دلایل جذب این قشر به فضای مسجد ذکر کرد.